torsdag 26 augusti 2010

Det hände sig så att jag, mitt grymt trevliga sällskap och många andra jag känner befann sig i den saftiga folkmassan på nybrons sista onsdagsfest. Det var högljutt, svettigt och trevligt. Folk överallt, till och med på "lådan", partade för fulla muggar! Lite väl trångt kanske, men helt klart lyckat för att vara den typen av kväll. att man tidigare under kvällen bjudits på sjukt god paj gjorde bara saken bättre. Trots lite klanteri från min sida, sånt som inte ens är värt att nämna egentligen, blev det en riktigt bra kväll. tack, känns som det behövdes.







Om vi skulle ta och se lite närmare tillbaka, tack för den här kvällen. jag har sagt det förut och jag säger det igen, ni är sjukt härliga. för de stackare som inte suttit och slafsat kräftor med oss kan jag säga att ni missade ingenting och precis allt. vi säger verkligen inget vettigt, men det är på nått knepigt sätt charmen med det hela. jag har lärt mig hur man uträttar en "touchdown", vad man inte skall göra med en slang och att man skall sitta långt ifrån en viss snubbe när han äter kräftor. tilläggas bör att vi saknade ett par personer som flytt byn, men.. vi kör en repris nästa år!

2 kommentarer:

  1. ähum, jag bör inflika/rätta dig i att två personer i detta ytterst trevliga sällskap saknades.

    SvaraRadera
  2. haha, du har så rätt x) jag börjar bli trött tror jag.. skyller på att jag inte är färdig med det här inlägget än!

    SvaraRadera