tisdag 22 mars 2011

Först och främst vill jag tacka för ett trevligt läger. Riktigt schyst gäng!


Många noterade nog att de då och då fick en kamera uppkörd i fejset, resultatet av det kommer jag att visa här. Jag brukar slänga allt i ett enda långt bildspel, men den här gången blev det helt enkelt för mycket bilder. Vi får dela upp det.



Min resa började på ett tåg i goda vänners sällskap. (andra väntade på en buss med snöproblem..)





sedan följde en nice fredagkväll med diverse aktiviteter. Jag måste säga att tårtkalaset föll mig i smaken, trots att jag var mätt som en övergödd dvärgkanin.. För pizzan var ju också go..





lite kameraexperiment mitt i alltihop också.. Jag har inte full koll på vad jag gör med alla inställningar :S



i alla fall, så fick jag min första sovmorgon på väldigt länge, grymt skönt! sov dessutom hela natten, trots tjo, shim och fotboll..

En fin morgon var det. härligt (y) frukost kapell och planering av grym konfirmation! En vacker kyrka avbildades på whiteboard, bilproblemet (strecken på tavlan på en av bilderna) försökte lösas och civilförsvaret förbereder.. Du kan ju försöka lösa bilproblemet själv, om du inte redan gjort det, du skall dra tre raka streck så att strecken på tavlan (de som ser ut såhär ungefär

I/\/I) blir en bil!







så kliver vi vidare och hamnar i snöbollskrig och dramatisering av "den barmhärtige samurajen" tyvärr blev det ingen bild på dramat direkt.. lite synd :(







Nu kära vänner, kan vi rädda liv! stabila sidolägen, tryckförband, hjärt-lungräddning och släcka tygdockor (tillochmed när de sitter upp).







Sedan blev det fångar på finnåker.. hårt kämpande fångar som satsade ALLT i alla lägen! Man korsade radioaktiva floder, klättrade i spindelns otäcka nät, geggade, hällde vatten, övade fingertoppskänsla, sammarbete och mycket mycket mer.. Till slut fick alla sitt välförtjänta pris, utom jag, för det tog slut -.-' tur att jag fick av min gode vän :')







Så avslutades dagen i detsamma som natten inleddes. Sådär fasligt mycket bilder från det nattliga äventyret blev det inte.. men det var kul ändå!

speciellt när jag flög, JAG FLÖG PÅ RIKTIGT!! :D:D







ingen sovmorgon direkt, men fint var det! det packades, städades och åts frukost, bussades, glassades, dopades, fikades och sedan bar det av hemmåt..! Riktigt kul läger, samtidigt lite skönt att komma hem, precis som det skall vara :D

Vill avslutningsvis tacka alla igen för att ni är så grymma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar