tisdag 1 mars 2011

Local area network, en unik chans att med våld ta ut all lagrad ilska på sina vänner!

Nej, riktigt så är det inte.. men det är klart, det känns ju bra att banka liiite ibland.. nej vad säger jag, lanar gör man för att det är kul. man fastnar liksom.. och vill... en lvl till... bara en till *klunka cola* oj vad jag behöver gå på toa.. ska bara ta den här snubben och sen ska jag...*klunka cola* faaaan! helvete, nu jävlar!...ska snart sluta, bara en grej jag måste fixa först och.. åh, snart nästa lvl...
Fast jag spelade ju inte.. så jag vet inte om jag räknas som riktig deltagare egentligen.. men jag var där i alla fall! åt chips, kuckilurade i soffan, pysslade och byggde en asfin vikvägg som skall användas vid bösskramlig till hungriga barn. Det var riktigt roligt, tills jag blev trött och tjurig :D Vi skrev en låt också, en jättefin om pizzamackor!



Många spelade diverse mysko grejs på sina burkar, ett och annat brädspel genomleds och det plockades (av den yngsta medlemmen) med en mängd gröna pluppar. Måste göras igen! gärna någon gång då jag sovit ordentligt nätterna innan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar