söndag 26 september 2010

jaaa, eeh, konstantin, eeh, gjorde såatteeeh, de kristna också fick vara vanliga kristna, öhh, medborgare menar jag. (<--bravo)


Vi har seriöst pluggat HELA dagen. jag har sjukt ont i arslet, ryggen och nacken. och vad har jag åstadkommit? ETT A4 TYSKA!? o,O 
Det är så orättvist!!

Lyckad pokerkväll i fredags, jag säger bara, dunk dunk DUNK! "kalle förlåååt!"
haha, jag behöver verkligen de där stunderna, sällan långt mellan garven med er. 

och så har vi konfassutbildningen igår. tejpade på en pressening, fikade, tejpade lite till, latjade, hackade tomater, åt tacos (andra dagen i rad), dramatiserade, sjöng hejdåade, åkte väldigt få i väldigt stor buss, kom hem, drack te, spelade oavgjort i kinaschack, sov som en stock.

och sova skall jag göra nu också, för den här veckan skall jag tamefan kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar