onsdag 20 april 2011

Ämen shitt. Nu har jag slagits med min tandkrämstub två nätter i rad. Den skruvar åt sig själv!!

Jag borde sova, men kan inte :D
allt måste iordning först. Panik!

Det är sådan lyx att få sova i en säng. att dricka vatten ur kranen, duscha, tvätta kläder, laga mat på spisen, skita på en toalett etc. Samtidigt är det frihet att inte göra det. fast det hänger väl ihop med att slippa alla vardagssysslor. Men man anpassar sig så fort. efter ett tag tänker man inte på hur omständigt det är att värma vatten över elden för att diska, för det är så.. mysigt 8) när man får tillbaka lyxen igen ser man den plötsligt, och man går runt hur länge som helst och bara uppskattar allting. ++ alltså. Jag surrar, men JAG vet vad jag menar, ok? :D

annars är det fint idag. för nu kan jag inte göra mer. eller jo, en sak till. men imorgon bitti är det över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar