onsdag 6 april 2011

Nej, jag måste ha ett glas vatten.

Jag somnade i solen idag, brände ansiktet lite. När jag somnar i solen drömmer jag alltid så hysteriskt, dåsigt på nått sätt. Vaknade av att mamma ringde, svarade, men det tog ett bra tag innan jag ens hörde vad hon sa. Sedan tog det ännu längre tid innan jag kom på hur man pratar och kunde svara. Fattar inte hur jag kan vara så borta, fastnar liksom i nått stadie mellan dröm och verklighet.

Lite så tycker jag att den senaste tiden har varit. Känns som om jag inte riktigt vaknat ur den där dåsiga drömmen. Och med senaste tiden menar jag senaste åren. Fast det kanske alltid är så, det kanske är i minnet livet klarnar. Nu blir det djupt för en sen onsdagskväll, men jag börjar nästan tro att det är så.

Never mind, jag har druckit saft idag, och den var god, perfa. kakan var fin den med!

1 kommentar:

  1. Jag ser att du, längst ner på "regelboken", har lyckats infiltrera någon typ av meny.. intressant, mycket intressant..

    SvaraRadera