onsdag 13 april 2011

Jag är glad att jag pallrade mig upp ur sängen idag. Behövde röra lite på mig. Man blir så seg av att vara..seg. Skönt att koppla från en stund. Den här dagen känns mystiskt lång. Fast ändå kort. Jag känner att jag har lite svårt att uttrycka mig ><

Måste i alla fall säga att muffinssmeten som kletades ihop var grym! Magen protesterar lite såhär i efterhand, men va fan, YUMMY!

För övrigt är jag arg idag. jävligt arg. På den sabla ironi som ständigt fäller krokben för mig. Fast så kan man nog inte uttrycka det. Det är nog snarare jag som snubblar, och när jag ligger där står ironin lutad över mig och skrattar mig i ansiktet. Det värsta är att jag inte kan göra ett skit åt det. inte ett skit. Skratta med, och gå sönder på insidan.

Men jag ska inte klaga, för jag har tak över huvudet och mat på bordet..

Idag har faktiskt varit en bra dag. haha, det här blir mitt konstigaste inlägg på länge, men det kan inte hjälpas. Kan man vara arg och glad samtidigt? Jag tror att jag var det idag.. Glad för att det var en kul dag, och för att jag fick lite gjort.

hm, jag skulle ju inte komma till det här stadiet, det lovade jag ju mig själv. Skulle inte bli några "idag har jag.." inlägg. inte enbart i alla fall. Därför måste jag för att bringa relevans i detta inlägg tillägga att om man googlar "Archachatina" hittar man bilder på ovanligt stora små djur.

2 kommentarer: