onsdag 12 januari 2011

En fika på stan.
Dumt att idrotta med katarr. Mycket bättre att småprata över en kladdkaka.
Jag har grymt dåligt lokalsinne ibland. Gick runt lite på stan, in i ett köpcenter, ut ur ett annat, in ett nytt och ut där jag började. Köpcenter gör mig snurrig, det är som om rymden är sne inuti dem. Man tror att man går i en viss riktning, men inte fan stämmer det med verkligheten. Att blunda och snurra runt medan man går omkring skulle inte ens göra saken värre. Förresten, heureka! Internet finns, inte alls långt härifrån.

Alltså.. det är inte mycket som går enligt mina planer.. men jag måste säga att jag trivs med tillvaron just nu. Känns lite som om jag har lov. Kanske inte så konstigt eftersom jag faktiskt haft det idag, men i alla fall!
Det snöar ute. Det har det gjort hela dagen. Såg nästan ingenting idag när jag försökte gå i motvind. Haha, jag anstränger mig faktiskt. Försöker vara organiserad, men saker går snett hela tiden. Var nära att kliva på fel buss när jag skulle hem, hade varit just snyggt.. -.-’

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar