måndag 4 oktober 2010

Alltså, jag är så jävla trött på det här nu! och pissnödig är jag också -.-'
Måndagar är fan värre än både ärtsoppa och blodpudding, väskor är för tunga och bullar är farliga. Jag känner mig som en packåsna med alla stuffs som ska bäras hit och dit.. INTE bra för ryggen. i så här svåra tider behöver man FIKA, och idag är det ju kanelbullens dag. min mage mår inte bra längre..
måndag är den längsta dagen i veckan, trots att den alltid börjar med att jag försover mig. att sitta i skolan till 7 är inte hälsosamt, men vad gör man inte för att skaka loss på zumban sen?
okey.. irma vaggar apatiskt fram och tillbaka och säger "wakawaka", tror det blitt för mycket matte nu.

jag borde plugga jag med men jag KAN verkligen inte koncentrera mig idag. jag har försökt, jag lovar! och tyskan skall vara läst imorgon, GAAAAHHRRRG!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar