fredag 1 oktober 2010

Fick skjuts till stationen istället för att åka tåg. mycket roligare, men jag såg ju såklart till att glömma jackan i bilen -.-
fine, typiskt mig. klampade bort till cykeln och insåg snart att lilla fina cykelnyckel förmodligen fanns i jackfickan. ännu mer typiskt mig.
upp med väskan på axeln och cykeln i ena näven, sedan vandra hemåt.

-Tja bruuuuden!
-tja! *nickar lite coolt*
-Vill du ha en puss?
-näpp, inte idag!
>kort paus medan killen funderar<
-Men imorgon då!? *flinar*
-ja, kanske det *kastar en finurlig blick*
>tystnad, killen ser nervös ut och tänker förbrilt<
-Nej förresten, jag har redan..
>killens kompis ser sin chans<
-Men jag har inte!
-Nej, HAN har inte tjej! han är kääär i dig, får han chans på dig!?

Resten av vägen gick jag och undrade vad som skulle hända härnäst. Det skulle jag inte gjort. Lilla idioten kom på att hon inte beställt skolkatalogen, vilet resulterade i lite halv panikångest. hon har mailat företaget nu, och väntar i spänning på ett svar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar