söndag 31 oktober 2010

Jag är törstig. Pizzatörst, fås alltid efter pizzaätande.

Åh vilken dag! Jag har hunnit med så mycket ingenting. tvspel, suttit i solen och kikat på fåglar, ätit bullar (4-5 st..) och mycket, mycket mer. Dessutom närmar jag mig "jag måste göra nått snart annars dör jag" stadiet,
mycket bra.. Rastlöshet är nyttigt.
Bio i grannstaden, mysigt, men jag satt lite knepigt med benen så efteråt protesterade det i knäna. Utanför var stjärnklart och svalt. Jag tycker om Sverige och alla årstider, var del av åter har sin charm. Nu kommer snart "tändaljusperioden" med te och musik.

Mamma och jag tittade på ett av mina favoritprogram idag. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som gör det hela, men hysteriskt roligt är det, trots att det egentligen är riktat till en annan målgrupp.. kanske.. x)
http://svtplay.se/t/102653/haxan_surtant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar